Celkem 400 metrů opěrných zdí podél jednokolejné trati opraví do začátku října závod mostních a inženýrských staveb.
Postupná degradace zdí z lomového kamene představuje vážný problém při provozu na trati, která v okolí zastávky Roudnice-město vede v hlubokém zářezu. Oboustranné zdi v délce asi 2x 200 metrů drží svahy nad tratí. Postupně se však vyvalují do tělesa dráhy „Stavbaři závodu mostních a inženýrských staveb proto nejméně 50 % zdí kompletně přezdí. Zbylou část budou repasovat. Jestli to nakonec nebude jinak se uvidí v dalších dnech. Technický stav zdí je totiž v horším stavu, než se čekalo. Při snaze přezdít určitou část se totiž vyvalují i části, které byly určené pouze k opravě, tedy očištění a přespárování. Na vině je hlavně již nesoudržné pojivo a poměrně nevhodný kámen, který současnou zeď tvoří. K opravě stavbaři používají mnohem větší lomový kámen než ten, který byl použit při výstavbě zdi.
Součástí opravy je také realizace nových říms v souhrnné délce kolem 400 metrů. Kromě rekonstrukce opěrných zdí čeká stavbaře také zřízení odvodnění podél trati, a to od mostu, který přes trať převádí silnici z Roudnice směrem na Mělník.