Během letošního března byla v železniční stanici provedena regenerace celkem pěti výhybek.
Kromě regenerace výhybek na dřevěných pražcích provedl závod kolejových staveb ještě vložení křižovatkové výhybky na betonových pražcích a výměnu pražců a kolejnic ve 150 metrů dlouhé staniční koleji. S tím souvisela také výměna kolejového lože pod kolejí a výhybkami.
Stanice Kutná Hora je specifická tím, že se tam mění stejnosměrná a střídavá trakce, což znamená i výměny lokomotiv u vlakových souprav.
Kolejáři během stavby využili v maximální možné míře novou firemní techniku, a sice automatickou strojní podbíječku a stroj na úpravu kolejového lože. Výsledky absolutní polohy koleje a úprava štěrkového lože byly vynikající.
Vzhledem k tomu, že výlukové časy na opravu byly velmi krátké, bylo nutné nasadit velký počet pracovníků a techniky. Vše se nakonec díky nasazení kolejářů a techniky podařilo ve stanoveném čase a ke spokojenosti investora.