
Rekonstrukce stanice Bohosudov je v plném proudu
Poslední čtyři měsíce nám zbývají do úplného dokončení modernizace dvoukolejné trati mezi Teplicemi a Chabařovicemi.
Poslední čtyři měsíce nám zbývají do úplného dokončení modernizace dvoukolejné trati mezi Teplicemi a Chabařovicemi.
V pátek 30. června bude dokončena modernizace další části železničního uzlu Plzeň, a to v úseku Lobzy–Koterov.
Ve dvou etapách jsme na seřazovacím nádraží v České Třebové opravili čtyři staniční koleje.
Jakubova profesní kariéra začala na opravě kolejí v Husinci u Prachatic, kde se od zkušenějších kolegů učil z pozice asistenta stavbyvedoucího. Během dalších let si prošel řadou železničních staveb.
V aktuálním vydání Hrochnovin přinášíme zejména reportáže hned z několika staveb, které jsme v uplynulých týdnech úspěšně dokončili. Vedle toho představujeme i nové velké projekty, na kterých nyní pracujeme.
V rámci finálních prací na páté stavbě železničního uzlu v Plzni byla v pondělí 29. května provedena statická zatěžkávací zkouška nového železničního mostu ve stanici Koterov.
Přibližně po roce a půl od zahájení stavby jsme v úterý 23. května slavnostně ukončili náročnou modernizaci nástupišť.
V úterý 23. května odpoledne jsme v Mladé Boleslavi slavnostně zprovoznili nové přemostění Jizery a cyklostezku.
Přibližně po dvou letech jsme se vrátili do obce Vrbičany nedaleko Slaného, kde jsme před tím vybudovali přibližně dva kilometry gravitační kanalizace.
Ve středisku údržby Českých drah v Havlíčkově Brodě jsme dokončili novou mycí linku železničních kolejových vozidel.