
Na trať Most–Litvínov se vrátily tramvaje
Rekonstrukce tramvajové trati mezi točnou v Záluží a terminálem v Litvínově je u konce.
Rekonstrukce tramvajové trati mezi točnou v Záluží a terminálem v Litvínově je u konce.
Letos v březnu jsme začali na Masarykově náměstí v Mnichově Hradišti s rozsáhlou rekonstrukcí historické budovy tamního Klubu.
Na konci března jsme začali s montáží první ocelové konstrukce pro jednopodlažní vestavby ve vnitřním traktu pavilonu interny nemocnice Slaný.
V tomto díle jsme se zaměřili na benjamínky. Právě oni jsou pro úspěšný rozvoj společnosti tou největší devízou.
Společnost Chládek & Tintěra, a.s., se aktivně podílí na osvětě technických oborů mezi studenty a díky tomu se v našich řadách objevují úspěšní absolventi.
Spolupráce naší společnosti s Vyšší odbornou školou a Střední průmyslovou školou strojní, stavební a dopravní v Děčíně je oboustranně výhodná.
Během první poloviny dubna bude ve stanici Roudnice nad Labem zavedeno několik výluk, během kterých stavaři provedou dokončovací práce. Hlavní náplní výluk je následné podbití rekonstruovaných kolejí a výhybek a regulace trakčního vedení do definitivní polohy. Práce provádíme vlastními kapacitami z řad kolejářů ze závodu kolejových staveb, elektrikářů ze střediska elektrostaveb a s vlastní kolejovou mechanizací. Po dokončení těchto finálních prací budou přes Roudnici nad Labem zavedeny plné rychlosti, a to až 140 km/h. Stavební práce ve stanici budou tímto definitivně ukončeny.
Za pomoci jednoho z největších pásových jeřábů v České republice naši stavbaři usadili ve středu 15. března na své místo mnohatunovou konstrukci nové lávky přes Jizeru v blízkosti železničního mostu.
V rámci rekonstrukce železniční trati mezi Chabařovicemi a Bohosudovem dochází k rekonstrukci železničního mostu v Soběchlebech, který převádí trať přes silnici I/13.
Během prvních měsíců letošního roku jsme nejen intenzivně pokračovali v započatých projektech, ale podařilo se nám zahájit i novou rekonstrukci mostu v Jirkově