
Vyšly poslední letošní Hroch noviny
Před koncem letošního roku jsme měli opravdu napilno. U řady projektů bylo nutné stihnout konce plánovaných výluk, nebo připravit stavby na zimu.
Před koncem letošního roku jsme měli opravdu napilno. U řady projektů bylo nutné stihnout konce plánovaných výluk, nebo připravit stavby na zimu.
Na konci listopadu letošního roku byla dokončena rekonstrukce první traťové koleje mezi Bohosudovem a Teplicemi, která navázala na rekonstrukci druhé traťové koleje.
Přesně podle harmonogramu se našim stavařům podařilo dokončit druhou etapu rekonstrukce nádraží v Roudnici nad Labem.
V rámci rekonstrukce výpravní budovy Teplice v Čechách nás během necelých dvou let čeká kompletně opravit vnější část rozsáhlého objektu, který byl dokončen v roce 1856.
Rekonstrukce přibližně čtyřkilometrové trati z Teplic do Bohosudova má za sebou další významný milník. Projektovému týmu Mariána Žúbora se podařilo zrekonstruovat i první traťovou kolej.
V rámci výstavby nové cyklostezky na břehu Jizery v Mladé Boleslavi vznikne i nové přemostění řeky, na které nyní stavbaři upínají veškerou pozornost.
Rekonstrukce tramvajové trati mezi nádražím v Litvínově a točnou v Záluží míří do finále.
Poslední říjnový den jsme pro cestující zprovoznili podchod k zrekonstruovanému třetímu nástupišti v Roudnici nad Labem.
Od poloviny října do téměř poloviny listopadu bude železniční stanice Hodkovice nad Mohelkou ve výluce z důvodu oprav kolejí a výhybek.
Během letošního září se začalo vedení Tuchlovic scházet v nové konferenční místnosti, kde rovněž uspořádalo podzimní komunální volby.