
Obrazem: Zrekonstruovaná stanice Vlkov u Tišnova
Na konci listopadu loňského roku skončila poslední velká výluka na rekonstruovaném úseku havlíčkobrodské trati mezi Tišnovem a Křižanovem.
Na konci listopadu loňského roku skončila poslední velká výluka na rekonstruovaném úseku havlíčkobrodské trati mezi Tišnovem a Křižanovem.
Na přelomu listopadu a prosince loňského roku skončily nezbytné přípravné práce pro komplexní rekonstrukci obou kolejí na devítikilometrovém traťovém úseku Přibyslav–Pohled.
Vážení partneři, kolegové a přátelé, dovolte nám, abychom vám touto cestou poděkovali za důvěru, spolupráci a podporu, kterou jste nám v letošním roce projevili....
V roce 2026 plánuje Správa železnic zahájit rozsáhlou modernizaci trati z Plzně přes Českou Kubici na státní hranici s Německem, což vyvolá zvýšenou provozní zátěž na paralelních tratích.
V posledním vydání letošních Hroch novin jsme se zaměřili především na železniční stavby, protože jsme stavebně dokončili největší letošní projekt, a to rekonstrukci stanice Vlkov u Tišnova.
Přibližně po půl roce skončily nezbytné přípravné práce pro komplexní rekonstrukci obou kolejí na devítikilometrovém traťovém úseku.
Včera odpoledne skončila poslední velká výluka na rekonstruovaném úseku havlíčkobrodské trati mezi Tišnovem a Křižanovem.
Přibližně 400 metrů zrekonstruovaných komunikací se dočkají ve východní části obce Tuchlovice nedaleko Kladna.
Na přelomu října a listopadu byly dokončeny stavební úpravy pod mostem a v jeho bezprostředním okolí a zároveň došlo k obnovení automobilového i pěšího provozu pod mostem.
Oprava přibližně dvanáctikilometrového úseku jednokolejné regionální trati z Českých Budějovic do Černého Kříže je rozdělena do dvou etap, vždy mimo hlavní turistickou sezónu.