
Vyšly další Hroch noviny
V průběhu jara se naplno rozjely velké i malé projekty, jejichž realizaci podrobně představujeme v aktuálním vydání Hrochnovin. Za pozornost jistě stojí obnovení provozu na Podkrušnohorské trati.
V průběhu jara se naplno rozjely velké i malé projekty, jejichž realizaci podrobně představujeme v aktuálním vydání Hrochnovin. Za pozornost jistě stojí obnovení provozu na Podkrušnohorské trati.
Ve čtvrtek 27. května 2021 byla za účasti zástupců Správy železnic, města Sedlčan a naší společnosti oficiálně dokončena oprava výpravní budovy ve...
S ohledem na roční odklad výluk pokračují na trati v okolí stanice Bohosudov práce realizovatelné mimo výlukový režim.
Na modernizaci železničního uzlu v Plzni mezi stanicí Plzeň-Koterov (včetně) a tzv. lobezským kolejištěm stanice Plzeň hlavní nádraží za měsíc začne nejnáročnější fáze celé stavby.
Nedaleko Píšťanského jezera na Litoměřicku vzniká další kousek cyklostezky, která navazuje na údolí Porta Bohemica (Česká brána).
Sanace nestabilních náspů zemního tělesa v úseku Hájek–Dalovice je nominována na stavbu Karlovarského kraje v kategorii „Realizovaná stavba 2021“.
Provoz na Podkrušnohorské trati byl na začátku dubna obnoven v obou kolejích ve zkušebním provozu s omezenou rychlostí na 50 km/hod.
Během letošního března byla v železniční stanici provedena regenerace celkem pěti výhybek.
V rámci rekonstrukce tramvajové trati mezi Mostem a Litvínovem je v plném proudu první etapa, která se týká úseku Záluží–Litvínov.
Historický objekt se dočkal celkové výměny střešních krytin, opravy krovu, celkové opravy fasády včetně zateplení, zateplení půdy a sanace podzemí a obvodového zdiva.