
Vyšly první letošní Hroch noviny
I přes různá opatření, která si dnešní doba žádá, pokračujeme v započatých projektech a zároveň zahajujeme realizaci nových.
I přes různá opatření, která si dnešní doba žádá, pokračujeme v započatých projektech a zároveň zahajujeme realizaci nových.
Stavbařům naší společnosti se během pár týdnů podařilo kompletně zdemolovat starou výpravní budovu v železniční stanici Řetenice. Postup demolice můžete sledovat...
Již za necelý měsíc bude zahájena hlavní fáze prací na modernizaci uzlu Plzeň v úseku mezi stanicí Plzeň-Koterov (včetně) a tzv. lobezským kolejištěm stanice Plzeň hlavní nádraží.
Zkraje dubna začne rozsáhlá modernizace desetikilometrové tramvajové trati mezi zastávkami Most, Chomutovská a Litvínov, nádraží.
Modernizace železniční stanice v Řetenicích je sice již téměř dokončená, stavaři však ještě v rámci sjednaných víceprací demolují nevyužitou a zchátralou výpravní budovu.
Těžká střední oprava čtyřapůlkilometrového mezistaničního úseku odstraní zejména propady rychlosti a tím zkrátí jízdní dobu.
V polovině tohoto roku definitivně skončí stavební práce související se snížením energetické náročnosti v českolipské základní škole.
V polovině letošního roku skončí rekonstrukce výpravní budovy, která se dotkne hlavně vnější části objektu.
V polovině letošního roku začnou přípravné práce před rekonstrukcí 120 metrů dlouhého ocelového mostu u Horažďovic na Plzeňsku.
Společnost Chládek & Tintěra zvítězila v prvním ročníku v kategorii Rekonstrukce a opravy železničních tratí, a to se stavbou Sanace nestabilních náspů zemního tělesa v úseku Hájek-Dalovice.