
Revitalizace autobusového nádraží Lovosice
V druhé polovině června začala dlouho očekávaná rekonstrukce autobusového nádraží v Lovosicích. Stavbu realizuje závod mostních a inženýrských staveb.
V druhé polovině června začala dlouho očekávaná rekonstrukce autobusového nádraží v Lovosicích. Stavbu realizuje závod mostních a inženýrských staveb.
Letní vydání Hrochnovin nabízí průřez všemi významnými projekty, které jsme dokončili, na kterých pracujeme nebo pracovat začneme. Zároveň ale přináší důležité informace ze života společnosti.
K rukám obchodního ředitele naší společnosti dorazil v polovině června děkovný dopis z Městského úřadu v Hořovicích za vzorně odvedenou práci při výstavbě tamní sportovní haly.
Středisko pozemních staveb začalo zkraje května opravovat výpravní budovu neratovického nádraží.
Od začátku května provádí závod kolejových staveb sanaci železničního spodku dvoukolejné trati, který v roce 2015 poškodil pohyb svahu severního úpatí vrchu Vítkov na pražském Žižkově.
Rozpadající se ocelovou konstrukci na mostě, který v obci Krupá na Rakovnicku převádí železniční trať přes tamní vodoteč stavbaři závodu mostních staveb vyměnili za novou.
Neelektrifikovaná jednokolejka číslo 142 vedoucí z dolního nádraží v Karlových Varech na česko-německou hranici v Potůčkách a dále do Johanngeorgenstadtu se zčásti konečně dočká rekonstrukce.
Tři kilometry zrekonstruované komunikace mají k dispozici cyklisté mezi Čertovou vodou a Dolním Žlebem.
Jarní vydání Hrochnovin je zaměřené především na nejdůležitější stavbu současnosti v Chodově, které se účastní prakticky všechny složky společnosti, a pak na dokončené stavby, jako je nový centrální vstup do základní školy v Černošicích-Morkopsech či otevření sportovní haly ve středočeských Hořovicích.
Na konci února začala v železniční stanici Chodov několikaměsíční výluka, během které se nádraží výrazně změní.