
Oprava sedmi mostů na trati Beroun-Rakovník
Důležité železniční spojení Berouna s okolními obcemi bylo na více než dva měsíce mimo provoz. Na čtyřkilometrovém úseku u obce Pustověty stavbaři opravují naráz hned sedm mostů.
Důležité železniční spojení Berouna s okolními obcemi bylo na více než dva měsíce mimo provoz. Na čtyřkilometrovém úseku u obce Pustověty stavbaři opravují naráz hned sedm mostů.
Čtyřkilometrový úsek dvoukolejné trati 072 od hlavního nádraží v Litoměřicích až po Velké Žernoseky má novou první traťovou kolej. Stavbaři v husté městské zástavbě s omezeným přístupem zrekonstruovali železniční spodek i svršek.
Jednokolejná regionální trať 175 bude na sedm měsíců mimo provoz. Její revitalizace v části Rokycany-Příkosice začala zkraje října a skončí v polovině června příštího roku.
Litoměřice se mohou pochlubit moderním autobusovým nádražím, které bylo ve čtvrtek 8. října 2015 slavnostně otevřeno.
V letošním třetím vydání firemních novin přinášíme informace o několika významných stavbách. Především se jedná o dokončení projektu ve Strakonicích, dále mezi Libercem a Tanvaldem nebo o právě probíhajících velkých stavbách na Litoměřicku... Kromě toho také představujeme dceřinou společnost H-PRO.
Společnost Chládek a Tintěra a Správa železniční dopravní cesty včera slavnostně ukončily rozsáhlou modernizaci železniční stanice Strakonice, která tvoří důležitý dopravní uzel na trati České Budějovice – Plzeň.
Společnost Chládek & Tintěra investovala do svých výrobních prostředků. Mnohamilionová investice souvisí s pravidelnou obměnou a také se zvýšeným opotřebením strojů a zařízení v závislosti na navýšení objemu stavebních zakázek.
Tři týdny trvalo závodu mostních staveb opravit dva ocelové železniční mosty na jednokolejné trati Rumburk–Sebnitz.
Nad stávající základní školou v Černošicích-Mokropsech buduje středisko pozemních staveb dalších pět tříd, včetně kabinetů a sociálního zázemí.
Na začátku července začala modernizace vybraných úseku na trati Litoměřice - Ústí nad Labem-Střekov. Stavbaři společnosti Chládek & Tintěra odstraní propady rychlosti jednak úpravami GPK a stavu železničního svršku, tak zavedením rychlostního profilu V130 přepočtem stávajících parametrů.