
První autobusy na novém nádraží v Litoměřicích
Zrekonstruované autobusové nádraží v Litoměřicích už začíná znovu plně fungovat.
Zrekonstruované autobusové nádraží v Litoměřicích už začíná znovu plně fungovat.
Stavbařům společnosti Chládek & Tintěra, pracujícím na projektu „Odstranění propadu traťové rychlosti ve vybraných úsecích tratě Liberec–Tanvald“, se podařilo svůj náročný úkol zvládnout.
Po více než roce jsme se vrátili do Semošic na Domažlicku, abychom se podívali, jak funguje tamní malá vodní elektrárna na řece Radbuze.
Letošní druhé vydání Hrochnovin zaujme především bohatou sbírkou krásných fotek z aktuálně nejzajímavějších staveb. Letní číslo dále přináší mimo jiné články o sanaci mostního pilíře uprostřed Labe v Děčíně, o odstranění propadu rychlosti na trati Liberec-Tanvald, o nasazení korporátní automatické strojní podbíječky u Řehlovic nebo o revitalizaci veřejných ploch na sídlišti v Liberci-Rochlicích.
Středisko pozemních staveb společnosti Chládek & Tintěra staví v Černošicích u Prahy novou víceúčelovou sportovní halu. Průběh realizace mohou lidé sledovat on-line.
Rekonstrukce autobusového nádraží v Litoměřicích je v hlavní fázi. Středisko pozemních staveb buduje oválný terminál, který bude dominantou areálu.
Při těžké střední opravě první traťové koleje mezi Řehlovicemi a Úpořiny na Teplicku pomáhala nejmodernější technika.
Sdružení pro sanace betonových konstrukcí, jehož členem je také společnost Chládek & Tintěra, uspořádalo ve dnech 13.-15. května pětadvacátý ročník sympozia Sanace 2015. Spolupořadatelem byla Fakulta stavební, VUT v Brně.
Železniční most v děčínském Prostředním Žlebu vážně poškodilo několik posledních povodní. Na opravě středového pilíře, který se nachází uprostřed řeky nyní pracuje závod mostních staveb.
Závod mostních staveb dokončil v Praze 9, v místě křížení Poděbradské ulice s Rokytkou, dvě oddělovací komory pro kanalizace jednotné soustavy pražského stokového systému. Komory nahradily původní historické.