Během čtrnáctidenní výluky první koleje na trati Velké Březno – Boletice se závodu kolejových staveb podařilo kompletně vyměnit železniční svršek v délce 1300 metrů.
Výluku na trati kolejáři zahájili 28. 10. 2014. Oprava první traťové koleje se týkala úseku mezi Malým Březnem a Těchlovicemi. Obnova železničního svršku spočívala v kompletní výměně nevyhovujících kolejí a pražců za nové betonové pražce a kolejnice. Součástí projektu byla také rekonstrukce železničního přejezdu u obce Malé Březno.
Rozhodující pro splnění krátkého termínu výluky bylo nasazení drážního stroje SUM 1000 CS na výměnu pražců a kolejnic, strojní čističky stávajícího štěrkového lože a automatické strojní podbíječky.
Dvoukolejná trať mezi Velkým Březnem a Boleticemi nad Labem v Ústeckém kraji byla předána investorovi 16. listopadu 2014.