Rekonstrukce stanice se pomalu blíží ke konci. Stavaři v rámci poslední výluky dokončí třetinu staničních kolejí.
Projektový tým Martina Počty v polovině loňského prosince uvedl do zkušebního provozu celou lichou skupinu kolejiště v Řetenicích, a to včetně nových nástupišť a výtahů na lávku. Od poloviny května do poloviny srpna budou zrekonstruovány zbylé koleje v souhrnné délce asi 700 metrů. Na rekonstrukci ještě čekají dva železniční přejezdy na výjezdu směrem k Úpořinám a Oldřichovu u Duchcova. „V Řetenicích se navíc nad rámec stavby rekonstruuje lávka nad kolejištěm. Lávka získá nové opláštění, protikorozní ochranu a místně bude zesílena. V těchto dnech dochází také ke kompletaci vybavení nového technologického objektu, který vznikl ve stanici Řetenice, hned vedle původní výpravní budovy. Nová jednopodlažní budova disponuje nouzovou dopravní kanceláří, místnostmi pro sdělovací a zabezpečovací zařízení a silnoproudé technologie.
Největší penzum prací je v posledních měsících ve stanici Teplice v Čechách, kam stavba zasahuje kabelizací. Jedná se o nové kabelové kolektory a o stavební úpravy ve výpravní budově. Kromě kabelových tras realizuje Chládek & Tintěra ve stanici Teplice také úpravy železničního spodku a svršku v celkové délce 250 m, včetně odvodnění a nového bočního nástupiště s délkou 140 metrů. To má sloužit zejména ke zvýšení kapacity stanice. Jedná se o zakázku nad rámec projektu. Součástí výstavby nástupiště s normovou nástupní hranou je také osvětlení, zabezpečovací zařízení a úprava trakčního vedení. Stavbě nástupiště přecházely demolice stávajících technických objektů stanice a výstavba nových stožárů trakčního vedení.
Projektový tým zároveň intenzivně plánuje postupnou aktivaci nového zabezpečovacího a sdělovacího zařízení. Řetenice i navazující traťové úseky budou vybaveny novým zabezpečovacím zařízením 3. kategorie.