Zajištění stability trati mezi Plzní a Chebem

15.10. 202422x

Přibližně třicetikilometrový úsek jednokolejné trati z Kozolup do Mariánských Lázní byl od druhé poloviny července až do konce září vyloučen z provozu.

Důvodem nepřetržité výluky byly stavební práce na dvanácti místech, které souvisejí se stabilizací trati zejména v přechodových částech mostních konstrukcí, sesuvných svazích a tělese násypů železniční trati. „Na této velmi frekventované trati byla zjištěna porucha geometrické polohy koleje na několika místech, což vedlo ke snížení rychlosti projíždějících vlaků,“ zdůvodňuje aktuální opravu trati Pavel Vlček ze závodu kolejových staveb. Projekt realizujeme ve družení se společností Rataela, a.s. „My se na projektu podílíme demontáží a montáží železničního svršku v opravovaných místech, společnost Rataela má na starost větší část, tedy úpravy železničního spodku,“ shrnuje Pavel Vlček.

Kromě oprav tělesa trati projekt řeší i stabilizaci a zajištění pohybů drážní stezky nebo celé drážní cesty.

Realizace projektu je rozdělena na dvě stavební sezóny, v letošním roce byla provedena převážná část, na jaře příštího roku bude realizován jeden zbývající stavební objekt.

 

  • Sledujte nás také na sítích
  • Volná pracovní místa
  • Nejnovější příspěvky
  • Rubriky
  • Archivy