Oprava trati mezi Brandýsem nad Labem a Neratovicemi
Název projektu
Cena bez DPH
Doba výstavby
Investor
Čtrnáctikilometrový úsek jednokolejné trati má z poloviny nové pražce a koleje a z druhé poloviny upravenou geometrickou polohu koleje a bezstykovou kolej.
Hlavním důvodem výměny a úpravy kolejového roštu v traťovém úseku Brandýs nad Labem – Neratovice byly rozpadající se dřevěné pražce a závady na kolejnicích. Trať pochází z roku 1975. Stav svršku v některých úsecích byl natolik vážný, že tam byla trvale omezená rychlost. V místech, kde pražce a kolejnice vyhovovaly, tak byly špatné geometrické poměry koleje. Dávno vysloužilé byly rovněž železniční přejezdy na šestnácti místech, které jsou nyní zrekonstruované. V rámci stavby bylo opraveno i 12 mostních objektů a úrovňová nástupiště v zastávkách Jiřice a Lobkovice.
Rekonstrukcí došlo k odstranění propadů rychlosti a tím vlaky mezi Neratovicemi a Brandýsem zrychlily o 4 minuty.