Rekonstrukce Novinského viaduktu
Název projektu
Cena bez DPH
Doba výstavby
Investor
Výstavba viaduktu probíhala obvyklým způsobem. Nejprve byly provedeny práce shora za úplné výluky v trvání 28 dní: snesení kolejového roštu, odtěžení štěrku a násypu až na zásyp klenby. Ten byl vyspádován k odvodňovačům a na podkladní vrstvu ŠP tl.50mm byla položena izolace. Na poprsních zdech byla provedena betonová mazanina, osazeny odvodňovače ve vrcholu kleneb. Položena izolace s ochrannou geotextilií, vyrovnávací zásyp ŠP do úrovně zemní pláně, štěrkové lože, položení koleje, zaštěrkování. Zprovoznění koleje na mostě.
Další stavební práce probíhaly za provozu na trati, z lešení pod mostem. Následovalo odstranění původního zábradlí, spárování kamenných římsových bloků, montáž nového zábradlí. Opěry v místě vyboulení byly lokálně přezděny. Pilíře byly statisticky zajištěny pomocí nerezových kleštin vlepených do drážek. Stejným způsobem bylo provedeno překlenutí trhlin. Dále bylo provedeno hloubkové vyčištění spár – do hloubky 10cm. Objem použité spárovací hmoty byl 40m3. Následovaly vrty pro injektáže a vlastní injektáž opěr a pilířů vč.základů.
-
Referenční list k této stavbě ke stažení
8.2 MB, Adobe Acrobat dokument